Med konceptet som rammen skaber vi markedsføring, der styrker dit brand
Et godt koncept er som fundamentet i en bygning. Det bliver udgangspunktet for de gode ideer til kampagner og markedskommunikationen – sammen med jeres visuelle identitet.
Det kreative koncept er grundstenen bag succesfulde kampagner
Konceptudvikling er hjertet i ethvert vellykket reklamebureau. Det handler om at tænke kreativt og tænke anderledes for at skabe noget unikt og huskbart for vores kunder.
Vores team af kreative eksperter elsker at udforske forskellige ideer og skabe et koncept, der er skræddersyet til netop din virksomhed. Men vi stopper ikke, når konceptet er skabt.
Vi går skridtet videre og implementerer det på tværs af forskellige markedsføringskanaler og platforme for at skabe synergi og maksimere effekten. Fokus er altid på at skabe en sammenhængende og konsistent markedsføringskampagne, der taler direkte til din målgruppe og øger din synlighed.
Et veludviklet koncept er nøglen til at skabe en succesfuld markedsføringsstrategi og vores team er dedikeret til at levere kreative, effektive og huskbare koncepter, der giver resultater.
Tre faser til udvikling af et stærkt visuelt koncept
1. Indsigt
Vi faciliterer en fælles workshop, der giver os indsigt i og forståelse for jeres forretning, branche og målgrupper.
Hvilke behov, udfordringer og muligheder er der?
På workshoppen får vi en fælles forståelse for det videre arbejde.
2. Idéudvikling
Her stiller vi skarpt på jeres udfordring og starter idéudviklingen med en brainstorm, hvor alt er i spil.
Ud fra indsigten i jeres forretning og målgrupper evaluerer og prioriterer vi de bedste idéer, der er kommet på bordet. I tæt samarbejde med jer får vi feedback, der bruges i den videre proces.
3. Konceptudvikling
Her omsætter vi idéerne til konkrete og gennemarbejdede koncepter, som afprøves på tværs af forskellige digitale og offline platforme, så vi opnår optimal synergi og genkendelighed.
Processen slutter med en endelig præsentation af det visuelle koncept hos jer, hvor vi også foreslår en plan for implementeringen.