Styrk brandet med digital markedsføring
Sammen med jer definerer vi målene for jeres online indsatser og gennemfører dem, så I møder kunderne, dér hvor de er.
Succesfuld digital markedsføring i en online-verden: Vær til stede, hvor din målgruppe er
Vi brugere mere og mere tid online. Internettet og de sociale medier er en stor del af vores hverdag. Derfor kan vi i dag ikke snakke om markedsføring uden automatisk at snakke om digital markedsføring.
Det er afgørende for din virksomheds succes, at din virksomhed er til stede dér, hvor din målgruppe befinder sig – altså online.
Hos CrossMind hjælper vi din virksomhed med at markedsføre sig online, således du altid er top-of-mind i din målgruppes beslutningsproces uanset, hvor de befinder sig.
Find den rette vej gennem den digitale jungle
Det kan være en jungle at finde rundt i de mange digitale markedsføringsmuligheder og finde den rigtige vej til din målgruppe.
Du har sikkert allerede overvejet hvilke kanaler, du skal være tilstede på for at ramme din målgruppe. Er det Google, LinkedIn, Facebook eller en af de mange andre kanaler der findes derude?
Hvis ikke du er tilstede på de helt rigtige kanaler, kan du næsten ligeså godt smide et skilt op langt inde i junglen. Det er de færreste, der vil finde det.
Men bare rolig, vi lader dig ikke fare vild!
Vi er eksperter i digital markedsføring, og står klar til at hjælpe dig med at finde vej gennem den digitale jungle.
Google annoncering
Google Ads er effektiv til at nå din målgruppe på en effektiv måde, øge din synlighed online, og få flere konverteringer på hjemmesiden.
- Keyword research og analyse
- Oprettelse af annoncer og kampagner
- Landing page optimering
- Annoncebudgivning og budgetstyring
- A/B testing af annoncer og landingssider
- Optimering af annoncetekst og annonceudvidelser
- Konverteringssporing og analyse af kampagner
- Rapportering og evaluering af kampagner
Meta annoncering (Facebook og Instagram)
Annoncering på Facebook og Instagram er de mest effektive sociale medier til at ramme din målgruppe med kreativt indhold, som øger din synlighed, engagement og konverteringer.
- Målgruppeanalyse
- Design og udvikling af godt indhold
- Teknisk opsætning
- Annonceanalyse og rapportering
- A/B-testning og optimering
- Retargeting
- Konverteringsoptimering og landingpages
- Integration med andre marketingkanaler og platforme
LinkedIn annoncering
Med LinkedIn-annoncering øger du synligheden for din virksomhed blandt et professionelt netværk. Du har mulighed for at målrette indholdet til specifikke målgrupper, som vil forbedre din leadgenerering og øge din kundebase.
- Målgruppeanalyse og -segmentering
- Udformning af annoncer og annoncetekster
- Optimering af annoncebudgetter
- Rapportering og evaluering af kampagner
- A/B-testing af annoncer
- Annoncering på forskellige placeringer og enheder
- Konverteringsoptimering af annoncer og landing pages
SEO
Med SEO kan du forbedre din virksomheds synlighed og rækkevidde på søgemaskiner, og dermed tiltrække flere leads og potentielle kunder til hjemmesiden.
- On-page optimering af websitet
- Keyword research og optimering af metadata
- Optimering af interne links og navigation
- Skabelse af relevant og kvalitetsindhold
- Teknisk SEO, inklusiv hastighedsoptimering og mobilvenlighed
- Backlink-analyse og -opbygning
- Optimering af lokale søgninger og Google My Business-profil
- Analyse og rapportering af resultater og forbedringer
Email marketing
Email marketing er en effektiv måde at nå ud til og engagere dine kunder med personligt indhold og segmentering. Du kan opbygge stærke relationer, øge kundeloyaliteten og konvertere leads til salg.
- Oprettelse af målrettede email-kampagner
- Segmentering af email-listen
- Design og opsætning af nyhedsbreve
- A/B-test af forskellige elementer i kampagner
- Automatiserede email-sekvenser
- Optimering af emnelinjer og CTA'er
- Integration af email-marketing med andre kanaler og platforme
Digital strategi
Din digitale strategi er dit kompas, som guider din digitale markedsføring mod dine målsætninger.
En digital strategi er altså en plan til hvor, hvornår og hvordan, du bedst fanger din målgruppes interesse online, og får dem til at købe dine produkter eller ydelser.
Strategien omfatter en række indsatsområder på forskellige kanaler med tilhørende kreative budskaber, som til sammen sikrer, at du møder din målgruppe med netop dét indhold, som får dem til at vælge dig frem for dine konkurrenter.
- Opsætning af digitale målsætninger
- Analyse af målgruppe adfærd
- Udvælgelse af kanaler og medieplatforme
- Måling og evaluering af performance og ROI.
- Udvikling af kreative budskaber
- Design og produktion af indhold