ESG
AD
CMO
API
CRM
DTP
Lix
RGB
ROI
WWW
ESG
X
Tilbage til oversigten

Værdikæde eller value chain

Value chain (værdikæde) beskriver alle de værdiskabende aktiviteter, en virksomhed udfører for at skabe og levere et produkt til kunden. Dette inkluderer indkøb af råvarer, design, produktion, markedsføring, levering og service. Alle disse elementer tilsammen bidrager til produktets værdi for kunden. En typisk værdikæde består af 9 aktiviteter, opdelt i primære og støtteaktiviteter. I nogle tilfælde kan det dog være hensigtsmæssigt at fokusere udelukkende på primæraktiviteterne, også kendt som den forenklede værdikæde.

#CrossMind Comment:

For at kunne levere det bedst mulige produkt til vores kunder, har vi brug for at kende virksomhedens værdikæde. Hvis denne endnu ikke er fastlagt, hjælper vi gerne med at udarbejde den.

Kontakt os
Tilbage til oversigten

V

Value proposition Viral marketing Vision Voxpop Værdikæde eller value chain