Tilbage til oversigten

Univers

Univers er et begreb i reklamebranchen, der refererer til det miljø, hvor en kampagne foregår. Universet skaber en sammenhængende ramme for kampagnens visuelle og kommunikative elementer. For eksempel, hvis man udvikler en kampagne for et cateringfirma, og alt materiale – billeder, film osv. – er skabt i et køkken, så er køkkenet kampagnens univers. Det bidrager til at forstærke budskabet og gøre det mere genkendeligt for målgruppen.

#CrossMind Comment:

Universet udspringer af konceptudviklingsprocessen – her skabes universet, som efterfølgende anvendes på diverse platforme, hvor det afkodes og genkendes af målgruppen.

Få hjælp til konceptudvikling
Tilbage til oversigten

U

UI eller User Interface Umbraco Univers Usability Unique Selling Proposition (USP) UX eller User Experience

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.