Tilbage til oversigten

Unique Selling Proposition (USP)

Unique Selling Proposition (USP) er en markedsføringsstrategi, der definerer, hvad der gør et produkt eller en ydelse unik og attraktiv for slutforbrugeren. USP'et fremhæver de særskilte fordele eller egenskaber, der adskiller produktet fra konkurrenternes tilbud, og skal formuleres på en måde, så det ikke kan kopieres af andre. En effektiv USP er essentiel for at tiltrække opmærksomhed og opbygge en stærk position på markedet.

#CrossMind Comment:

Det er altid en drøm for et reklamebureau, når en kunde har et stærkt USP. Men ofte er der ikke den store forskel på virksomhederne eller deres produkter. Så forsøger man at indtage en bestemt position på markedet eller bruge insights for at skabe sympati om sit brand.

Tilbage til oversigten

U

UI eller User Interface Umbraco Univers Usability Unique Selling Proposition (USP) UX eller User Experience

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.