Tilbage til oversigten

Teaser

Teaser er en teknik, der anvendes til at fange kundernes opmærksomhed ved at afsløre en del af en kampagne før dens officielle lancering. Formålet med en teaser er at vække nysgerrighed og skabe en hype omkring virksomheden eller brandet bag kampagnen.

Teasere bruges til at generere spænding og forventning, hvilket kan føre til øget opmærksomhed og engagement, når kampagnen endelig går i luften.

#CrossMind Comment:

Vi bruger også begrebet "teaser" om de korte linjer tekst, der sendes med billede og overskrift i elektroniske nyhedsmails. Disse små, drillende tekster skal friste modtageren til at klikke på linket.

Tilbage til oversigten

T

Teaser Tekstforfattere Testimonial Through-the-line Tone of voice Top of mind Touchpoints TOWS Troværdighed Twitter / X Title tag Telemarketing Top Funnel Trustpilot

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.