Tilbage til oversigten

SWOT-analyse

SWOT-analyse er et centralt værktøj inden for strategiudvikling. Analysen fokuserer på:

  • Stærke sider (Strengths)
  • Svage sider (Weaknesses)
  • Muligheder (Opportunities)
  • Trusler (Threats)

En SWOT-analyse giver et omfattende overblik over virksomhedens interne situation (styrker og svagheder) samt den eksterne situation (muligheder og trusler).

#CrossMind Comment:

SWOT er en af de vigtigste værktøjer, vi anvender i vores strategiarbejde med kunderne.

Tilbage til oversigten

S

Salgsstyrken Segmentering SEO eller søgemaskineoptimering Service Shitstorm Showrooming Slice of life Sociale medier - SoMe SSL certifikat og HTTPS Staffage Storytelling Strategi SWOT-analyse Social Selling Scrum Share of Voice (SOV) SoMe marketing SMV (Små og Mellemstore Virksomheder) Sadvertising

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.