Tilbage til oversigten

SWOT-analyse

SWOT-analyse er et centralt værktøj inden for strategiudvikling. Analysen fokuserer på:

  • Stærke sider (Strengths)
  • Svage sider (Weaknesses)
  • Muligheder (Opportunities)
  • Trusler (Threats)

En SWOT-analyse giver et omfattende overblik over virksomhedens interne situation (styrker og svagheder) samt den eksterne situation (muligheder og trusler).

#CrossMind Comment:

SWOT er en af de vigtigste værktøjer, vi anvender i vores strategiarbejde med kunderne.

Tilbage til oversigten

S

Salgsstyrken Segmentering SEO eller søgemaskineoptimering Service Shitstorm Showrooming Slice of life Sociale medier - SoMe SSL certifikat og HTTPS Staffage Storytelling Strategi SWOT-analyse Social Selling Scrum Share of Voice (SOV) SoMe marketing

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.