Tilbage til oversigten

Storytelling

Storytelling er en effektiv teknik, som virksomheder bruger til at formidle værdier og positiv omtale af deres produkter. Ved at anvende storytelling kan virksomheder fremhæve de unikke aspekter af deres produkter og skabe en dybere forbindelse med deres målgruppe. En ny trend inden for storytelling er at dele virkelige historier om produkterne, hvilket kan inkludere at trykke disse historier på emballagen.

#CrossMind Comment:

Storytelling er et kraftfuldt værktøj til at levendegøre et brand’s egenskaber, værdier og sjæl. Historiefortælling kan være både visuel og skriftlig og kan bygge på både faktuelle historier fra virksomheden og dens omgivende miljø samt mere mytiske eller populærhistoriske elementer. Det vigtigste er, at historien er autentisk og relaterer sig til både virksomheden, produktet og målgruppen.

Kontakt os for hjælp til din storytelling
Tilbage til oversigten

S

Salgsstyrken Segmentering SEO eller søgemaskineoptimering Service Shitstorm Showrooming Slice of life Sociale medier - SoMe SSL certifikat og HTTPS Staffage Storytelling Strategi SWOT-analyse Social Selling Scrum Share of Voice (SOV) SoMe marketing

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.