Tilbage til oversigten

Social Selling

Social selling er en salgsstrategi, hvor virksomheder og sælgere bruger sociale medier til at opbygge relationer, skabe troværdighed og engagere sig med potentielle kunder. Ved at dele værdifuldt indhold, deltage i relevante diskussioner og netværke online, kan sælgere påvirke købsbeslutninger og skabe langvarige kunderelationer. Social selling handler ikke kun om direkte salg, men også om at opbygge tillid og synlighed blandt målgruppen.

#CrossMind Comment:

Hos CrossMind forstår vi vigtigheden af social selling som en integreret del af moderne markedsføring. Det er en effektiv måde at skabe forbindelse til kunderne på og samtidig understøtte virksomhedens brand identitet ved at dele indhold, der er i overensstemmelse med virksomhedens værdier og mål.

Indsigt & Strategi
Tilbage til oversigten

S

Salgsstyrken Segmentering SEO eller søgemaskineoptimering Service Shitstorm Showrooming Slice of life Sociale medier - SoMe SSL certifikat og HTTPS Staffage Storytelling Strategi SWOT-analyse Social Selling Scrum Share of Voice (SOV) SoMe marketing SMV (Små og Mellemstore Virksomheder) Sadvertising

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.