Tilbage til oversigten

Slice of life

Slice of Life er en teknik, der anvendes i reklamefilm og andre reklameformer. Denne metode involverer at inkludere elementer eller øjeblikke fra det virkelige liv for at gøre reklamen mere realistisk og relatable for forbrugeren. Ved at bruge en "down-to-earth" tilgang, hjælper Slice of Life med at skabe en stærkere forbindelse mellem reklamen og målgruppen. Denne metode bliver stadig mere populær, og nogle virksomheder anvender den endda til at nedtone deres produkter eller tjenester i visse sammenhænge, for at fremhæve dem bedre i en anden kontekst.

#CrossMind Comment:

Det giver ofte mening at formidle budskabet gennem scenarier og situationer, som målgruppen nemt kan relatere til. Dette skaber en mere autentisk og engagerende oplevelse for seeren.

Kontakt os om hjælp til film
Tilbage til oversigten

S

Salgsstyrken Segmentering SEO eller søgemaskineoptimering Service Shitstorm Showrooming Slice of life Sociale medier - SoMe SSL certifikat og HTTPS Staffage Storytelling Strategi SWOT-analyse Social Selling Scrum Share of Voice (SOV) SoMe marketing SMV (Små og Mellemstore Virksomheder) Sadvertising

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.