Tilbage til oversigten

Share of Voice (SOV)

Share of Voice (SOV) refererer til en virksomheds andel af eksponering eller omtale inden for en bestemt kategori i forhold til konkurrenter. SOV er et nøglemål til at vurdere, hvordan en kampagne klarer sig sammenlignet med konkurrenterne.

#CrossMind Comment:

For at hjælpe vores kunder med at dominere deres marked, kan vi analyserer Share of Voice for at sikre, at de har en konkurrencedygtig position. SOV-data giver os indsigter til at skræddersy indhold og kampagner, der står ud.

Indsigt & Strategi
Tilbage til oversigten

S

Salgsstyrken Segmentering SEO eller søgemaskineoptimering Service Shitstorm Showrooming Slice of life Sociale medier - SoMe SSL certifikat og HTTPS Staffage Storytelling Strategi SWOT-analyse Social Selling Scrum Share of Voice (SOV) SoMe marketing SMV (Små og Mellemstore Virksomheder) Sadvertising

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.