ESG
AD
CMO
API
CRM
DTP
Lix
RGB
ROI
WWW
ESG
X
Tilbage til oversigten

Salgsstyrken

Salgsstyrken er den afdeling i virksomheden, der har ansvaret for salg – også kaldet salgsafdelingen. Her finder man typisk sælgere, key account managers, markedschefer og ofte marketing. Denne afdeling er central for virksomhedens succes, da den arbejder direkte med kunderne og konkurrenterne i markedet.

#CrossMind Comment:

Salgsstyrken er afgørende. Det er dem, der møder kunderne og konkurrenterne i markedet, og deres erfaringer er derfor vigtige brikker i udviklingen af den endelige marketingstrategi. Desuden er det også salgsstyrken, der skal anvende og understøttes af de færdigudviklede marketingværktøjer.

Kontakt os
Tilbage til oversigten

S

Salgsstyrken Segmentering SEO eller søgemaskineoptimering Service Shitstorm Showrooming Slice of life Sociale medier - SoMe SSL certifikat og HTTPS Staffage Storytelling Strategi SWOT-analyse