Tilbage til oversigten

Sadvertising

Sadvertising er en markedsføringsstrategi, der anvender følelsesladede og ofte melankolske fortællinger for at skabe en stærk følelsesmæssig forbindelse mellem målgrupppen og brandet. Strategien bruger følelsesladede virkemidler som empati, medfølelse og nostalgi for at fremkalde en dybere forståelse for de værdier, brandet repræsenterer. Sadvertising har vist sig at være særligt effektivt, når det bruges til at fremhæve sociale eller miljømæssige budskaber, der kræver refleksion og engagement fra modtageren.

#CrossMind Comment:

Hos CrossMind forstår vi kraften i følelsesbaseret kommunikation. Med sadvertising kan vi hjælpe jer med at skabe kampagner, der skaber resonans hos målgruppen og styrker relationen til jeres brand. Vi arbejder med storytelling, der balancerer de melankolske elementer med håb og positivitet, så budskabet både bevæger og motiverer. Vores tilgang sikrer, at jeres visuelle identitet og kerneværdier altid er en integreret del af kommunikationen.

Konceptudvikling
Tilbage til oversigten

S

Salgsstyrken Segmentering SEO eller søgemaskineoptimering Service Shitstorm Showrooming Slice of life Sociale medier - SoMe SSL certifikat og HTTPS Staffage Storytelling Strategi SWOT-analyse Social Selling Scrum Share of Voice (SOV) SoMe marketing SMV (Små og Mellemstore Virksomheder) Sadvertising

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.