Tilbage til oversigten

Reklamation

Når man reklamerer, informerer man virksomheden om, at man ikke har været tilfreds med et produkt eller en service/ydelse.

#CrossMind Comment:

Reklamationer er måske ikke den bedste form for reklame, men en gennemtænkt reklamationshåndtering kan faktisk blive en positiv oplevelse for kunden og dermed skabe Word-of-Mouth-reklame. Og så er reklamationer, der viser en virksomhed, hvor der er udviklingspotentiale.

Tilbage til oversigten

R

RAL farve Red Ocean Reklamation Reklamebureau Reklamestunt Reminder Reputation management RGB ROI Rough Responsive hjemmeside Reklame Remarketing/Retargeting Rekruttering Reklamationshåndtering

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.