Tilbage til oversigten

Push/pull

Push-strategien fokuserer på at "skubbe" produktet ud til grossister eller detailhandlere gennem markedsføring, så de kan få produktet ud i butikkerne. Denne tilgang rammer en bred målgruppe, og markedsføringen til slutforbrugerenoverlades til butikkerne.

Pull-strategien går ud på, at virksomheden markedsfører sig direkte til slutforbrugeren for at skabe opmærksomhed omkring produktet. Dette skaber en efterspørgsel, som grossister og detailhandlere så følger op på ved at inkludere produktet i deres sortiment for at imødekomme efterspørgslen.

#CrossMind Comment:

Hvilken strategi vi vælger i samarbejde med vores kunder, afhænger af målgruppen og markedssituationen.

Indsigt & Strategi
Tilbage til oversigten

P

Patos Pay-off Permission Pinterest Pitch Plank Planner Porters Five Forces Positionering PR (public relations) Print Product Life Cycle Product management Produktion Produktorienteret Projektleder Push/pull Produktvideo Profilfilm Pay-per-Click (PPC)

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.