Tilbage til oversigten

Pay-per-Click (PPC)

Pay-per-Click (PPC) er en digital annonceringsmodel, hvor virksomheder betaler for hvert klik på deres annoncer. Denne model er populær på platforme som Google Ads og sociale medier og bruges til målrettede kampagner, der hurtigt kan generere trafik.

#CrossMind Comment:

Vi bruger PPC strategier for at skabe øjeblikkelige resultater og måle den direkte effekt af kampagner. Ved at optimere PPC-annoncer fokuserer vi på både kvaliteten af klikkene og konverteringerne.

Digital marketing
Tilbage til oversigten

P

Patos Pay-off Permission Pinterest Pitch Plank Planner Porters Five Forces Positionering PR (public relations) Print Product Life Cycle Product management Produktion Produktorienteret Projektleder Push/pull Produktvideo Profilfilm Pay-per-Click (PPC) Predictive Analytics

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.