Tilbage til oversigten

Pay-off

En pay-off er den afsluttende sætning, der fungerer som prikken over i'et for et brand eller en kampagne. Den samler hele budskabet kort og præcist og kan kommunikere en virksomheds mission på en enkel måde. En stærk pay-off kan skabe stor værdi for virksomheden eller brandet, da den efterlader et varigt indtryk hos målgruppen.

#CrossMind Comment:

Eksempler på effektive pay-offs inkluderer: "Hvem ka'? Bilka", Føtex' "Vi gør mere for dig", Kims' "Når du er sulten for sjov" og Avis' klassiker "We try harder".

Konceptudvikling
Tilbage til oversigten

P

Patos Pay-off Permission Pinterest Pitch Plank Planner Porters Five Forces Positionering PR (public relations) Print Product Life Cycle Product management Produktion Produktorienteret Projektleder Push/pull Produktvideo Profilfilm Pay-per-Click (PPC)

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.