Tilbage til oversigten

Omnichannel

Omnichannel er en strategi, der integrerer flere forskellige kommunikations- og salgskanaler for at skabe en sammenhængende kundeoplevelse. Med omnichannel-marketing kan en virksomhed møde kunden på tværs af kanaler som fysiske butikker, websites, sociale medier, e-mails og apps. Målet med en omnichannel tilgang er at sikre, at kunderne får en ensartet og problemfri oplevelse, uanset hvilken kanal de bruger til at interagere med brandet. Forbrugerne kan derfor bevæge sig frit mellem kanaler, mens virksomheden tilbyder en sammenhængende service og brandoplevelse.

#CrossMind Comment:

Hos CrossMind arbejder vi strategisk med omnichannel for at sikre, at vores kunders målgrupper oplever konsistens og relevans i kommunikationen, uanset om de er online eller offline.

Indsigt & Strategi
Tilbage til oversigten

O

Old school One shot One Stop Shop One-to-one Online Marketing Open source Omnichannel

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.