Tilbage til oversigten

Need-to-know

Hvordan eksekverer man en effektivt?

Når man eksekverer en fx direct marketing-kampagne, er det vigtigt at skelne mellem de oplysninger, der er nødvendige for at gennemføre kampagnen, og dem der ikke er. Need-to-know oplysninger er essentielle for at målrette kommunikationen korrekt og opnå det ønskede resultater.

At have de rigtige oplysninger sikrer, at din kampagne når ud til de rigtige personer med et præcist og relevant budskab, hvilket forbedrer responsraten og effektiviteten af din marketingindsats.

#CrossMind Comment:

Hos CrossMind adskiller vi need-to-know og nice-to-know oplysninger for at undgå, at vigtige budskaber bliver overset. Vi sørger for, at kampagnerne ikke bliver overfyldt med information, så de mest relevante budskaber står tydeligt frem og ikke drukner i mængden.

Vi bruger princippet i vores ydelser
Tilbage til oversigten

N

Need-to-know No cure no pay Net zero

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.