Tilbage til oversigten

Medieplan

En medieplan er et strategisk dokument, der identificerer de mediekanaler, der anvendes i en reklamekampagne. Den specificerer indryknings- eller broadcast datoer, placeringer, og varighed i kampagneperioden.

#CrossMind Comment:

Ud fra det fastsatte medie mix udarbejder vi en detaljeret medieplan, baseret på det aftalte mediebudget. Denne plan giver kunden et klart overblik over, hvor, hvornår, og hvor længe der eksempelvis kører TV-reklamer for produktet eller virksomheden.

Kontakt os for hjælp
Tilbage til oversigten

M

Markedsføring Markedsføringsloven Markedsorientering Me too Medie Medie mix Medieplan Mission Målgruppe Marketing Qualified Lead (MQL) Merchandise Markedsfølger Marketing

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.