Tilbage til oversigten

Medie mix

Medie mix refererer til en strategisk kombination af forskellige annonceringskanaler såsom radio, TV, print, og andre medier, som en virksomhed anvender for at kommunikere med sine kunder. Målet er at opfylde salgsmålene for en kampagne eller som fastsat i markedsføringsplanen.

#CrossMind Comment:

Det er afgørende at sammensætte det optimale medie mix. Afhængigt af den ønskede målgruppe er der mange annonceringsmuligheder. Vores ekspertise ligger i at identificere den rette kombination af medier, der effektivt leverer dit budskab til dine målgrupper. Vi sørger for at udarbejde en skræddersyet medieplan baseret på denne kombination.

Din eksterne marketingafdeling
Tilbage til oversigten

M

Markedsføring Markedsføringsloven Markedsorientering Me too Medie Medie mix Medieplan Mission Målgruppe Marketing Qualified Lead (MQL) Merchandise Markedsfølger

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.