Tilbage til oversigten

Me too

Me Too-strategien er en strategi, som virksomheder og brands anvender, når de vælger at være markedsfølgere inden for deres segment. At være en markedsfølger betyder, at virksomheden producerer produkter, ydelser eller salgsargumenter, der er næsten identiske med markedslederens, i stedet for at udfordre markedslederen og skille sig ud.

#CrossMind Comment:

Selvom nogle virksomheder har haft succes med en Me Too-strategi, anbefaler vi ofte, at man udvikler sin egen kommunikationsplatform. At skabe en unik position på markedet kan være mere effektivt for langvarig succes.

Tilbage til oversigten

M

Markedsføring Markedsføringsloven Markedsorientering Me too Medie Medie mix Medieplan Mission Målgruppe Marketing Qualified Lead (MQL) Merchandise Markedsfølger Marketing

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.