Tilbage til oversigten

Markedsorientering

At være markedsorienteret betyder, at en virksomhed eller et brand fokuserer deres markedsføring på kundernes ønsker og behov snarere end på selve produktet. En markedsorienteret tilgang prioriterer, hvordan produktet eller ydelsen opfylder kundens behov og skaber værdi, i stedet for at koncentrere sig om produktets tekniske specifikationer.

#CrossMind Comment:

Hos CrossMind mener vi, at det er afgørende at fokusere på, hvad kunden vil bruge produktet eller ydelsen til, frem for blot at fremhæve de faktuelle oplysninger om det. Det handler om at forstå what’s in it for me for kunden, så markedsføringen virkelig rammer plet.

Se mere om vores tilgang
Tilbage til oversigten

M

Markedsføring Markedsføringsloven Markedsorientering Me too Medie Medie mix Medieplan Mission Målgruppe Marketing Qualified Lead (MQL) Merchandise Markedsfølger

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.