Tilbage til oversigten

Landing page

En landing page er den specifikke side, som en bruger først møder, når de ankommer til en hjemmeside via annoncering, søgemaskiner, links, QR-koder eller andre trafikkanaler. Den primære funktion af landing page er at imødekomme eller overgå brugerens forventninger, som de har haft, da de klikkede på linket. Hvis siden ikke lever op til forventningerne, risikerer du hurtigt at miste dem. Landing page skal også effektivt besvare de spørgsmål, brugeren måtte have i øjeblikket, og samtidig tilskynde dem til at konvertere—dvs. udføre en ønsket handling som at tilmelde sig, købe et produkt eller kontakte virksomheden.

#CrossMind Comment:

Hos CrossMind optimerer vi din Meta og Google Ads-kampagne ved at designe og udvikle skræddersyede landing pages. Disse sider er strategisk udarbejdet for at guide besøgende fra annoncer til ønskede handlinger, hvilket maksimerer konverteringsraten og sikrer, at dine marketinginvesteringer giver optimale resultater.

Vi er eksperter i hjemmesider
Tilbage til oversigten

L

Landing page Layout Lemmingeeffekten LinkedIn Lix (Lixtal) Logo Logos Loyalitet Leads Lead Nurturing Life Cycle Assessment (LCA)

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.