Tilbage til oversigten

KISS

KISS er en forkortelse for Keep It Simple, Stupid (hold det enkelt, fjols) og fungerer som en vigtig huskeregel i markedsførings- og kreative processer. Denne metode hjælper med at holde kampagner og idéer enkle og letforståelige, så budskabet ikke drukner i kompleksitet. I markedsføringsbranchen er det essentielt at sikre, at kommunikationen er klar og præcis, så den når målgruppen effektivt.

#CrossMind Comment:

Hos CrossMind fokuserer vi på at gøre budskabet skarpt og undgå overkomplicering, så kommunikationen forbliver tydelig og effektiv for vores kunder.

Se hvad der sker lige nu i marketingbranchen
Tilbage til oversigten

K

KISS Kommunikator Koncept Konsument Konvertering Kreativ Kunderejsen Kanban Kernebudskab

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.