Tilbage til oversigten

Inbound Marketing

Inbound Marketing handler om at tiltrække kunder ved at skabe relevant og værdifuldt indhold. Metoden går ud på at opbygge et tillidsforhold til målgruppen ved hjælp af blogindlæg, nyhedsbreve, guides, og andre ressourcer, der hjælper og informerer.
Inbound marketing er en markedsføringsstrategi, der tiltrækker nye kunder gennem content marketing, automatisering af processer og systematisk digital distribution. Denne tilgang fokuserer på at tiltrække og engagere kunder med værdifuldt, relevant indhold, der guider dem gennem kunderejsen.

CrossMind Comment:

Hos CrossMind er Inbound Marketing en af hjørnestenene i vores strategi for at opbygge langvarige relationer til kunderne. Ved at producere engagerende og målrettet indhold, skaber vi værdi og hjælper med at drive kvalificerede leads ind i salgstragten.
VI anvender inbound marketing til at tiltrække kunder ved at tilbyde oplysende og relevant indhold. Vores metode sikrer, at vi skaber værdi i hver fase af kunderejsen, samtidig med at processerne automatiseres for en effektiv og enkel løsning for din virksomhed.

Content marketing
Tilbage til oversigten

I

Idégrundlag Image Impact Industriel markedsføring In-house Innovation Instagram Integritet Interessenter Ironic Selling Proposition (ISP) Internet of Things (IoT) Inbound Marketing Infografik Intern kommunikation

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.