Tilbage til oversigten

Hygiejnefaktor

Hygiejnefaktor refererer til en del af Frederick Herzbergs motivationsteori. Hygiejnefaktorer omfatter de basale forventninger, som kunder har til en virksomhed. Selvom disse faktorer ikke direkte motiverer eller giver positiv tilfredshed, er de nødvendige for at undgå utilfredshed. Når disse grundlæggende krav ikke opfyldes, kan det føre til negativ reaktion fra kunderne.

#CrossMind Comment:

Hos CrossMind er det afgørende, at de grundlæggende elementer er på plads, for at sikre tilfredshed og opretholde glade kunder.

Lær om vores tilgang
Tilbage til oversigten

H

Hashtag (#) Hint Hosting Hygiejnefaktor

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.