Tilbage til oversigten

GAP Analyse

En GAP Analyse er et værktøj, der bruges til at identificere forskelle mellem den nuværende og den ønskede tilstand i en virksomhed, proces eller strategi. Målet er at belyse mangler (gaps), der skal lukkes for at opnå målsætninger. Analysen består typisk af tre trin: fastlæggelse af den nuværende situation, definition af den ønskede fremtidige situation, og kortlægning af handlinger, der kan bygge bro mellem de to. En GAP Analyse er værdifuld inden for områder som digital transformation, kundeoplevelse og bæredygtighedsstrategier.

#CrossMind Comment:

Hos CrossMind bruger vi GAP Analyser som et centralt værktøj til at vurdere og optimere jeres kommunikation, især inden for ESG kommunikation. Vi hjælper med at afdække, hvor I står nu, og hvordan I bedst muligt kan opnå en stærkere position gennem skarpere storytelling, relevant indhold og strategisk planlægning. Vi er ikke ESG-konsulenter, men eksperter i at formidle komplekse bæredygtighedsinitiativer på en autentisk og engagerende måde, der skaber værdi for både jeres virksomhed og jeres interessenter.

Indsigt & Strategi
Tilbage til oversigten

G

Gameplan GDPR Grundfarve (primær farve) Guerilla marketing Gør-det-selv Grafisk identitet Google Analytics Growth Hacking GAP Analyse

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.