Tilbage til oversigten

Employer branding

Employer branding er en strategisk disciplin, der ligner traditionel branding, men er rettet mod at brande virksomheden som en attraktiv arbejdsplads. Målet med employer branding er at tiltrække kvalificeret arbejdskraft og positionere virksomheden som et ideelt sted at arbejde. Gennem employer branding skaber virksomheder en stærk arbejdsgiveridentitet, der appellerer både til potentielle og eksisterende medarbejdere.

#CrossMind Comment:

Employer branding handler ikke kun om at tiltrække nye talenter, men er også et effektivt redskab til at styrke internt sammenhold i en organisation. Vi ser det som en naturlig forlængelse af den overordnede brandingstrategi, hvor de to tilgange kan forstærke hinanden både internt og eksternt. Desuden kan employer branding være en god anledning til at analysere virksomhedens kultur og beslutte, om denne skal justeres i tråd med forretningsstrategi og fremtidige mål.

Job & Karriere
Tilbage til oversigten

E

Eksekvering Elevatortale Emotional Selling Proposition (ESP) Employer branding Etos ESG ESG-rapport ESG-kommunikation E-mail marketing ESG-rådgivning European Sustainability Reporting Standards (ESRS) EU-taksonomi EU Green Deal

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.