Tilbage til oversigten

Emotional Selling Proposition (ESP)

Emotional Selling Proposition (ESP) er et markedsføringsbudskab, der appellerer til følelser og holdninger hos målgruppen. Ved hjælp af ESP kan brands og virksomheder kommunikere værdier som miljøbevidsthed, kreativitet, dyrevelfærd, sikkerhed og meget mere.

Et brand med et ESP, der f.eks. fremmer miljøbeskyttelse, kan tiltrække kunder, der ønsker at støtte bæredygtige initiativer. Kunderne vil opleve, at de bidrager til en positiv sag, når de køber produkter eller tjenester fra brandet, hvilket styrker deres følelsesmæssige tilknytning.

#CrossMind Comment:

Vi bruger ESP strategisk som et værktøj, afhængigt af kundens profil, målgruppe og opgave, for at skabe effektive følelsesmæssige forbindelser.

Tilbage til oversigten

E

Eksekvering Elevatortale Emotional Selling Proposition (ESP) Employer branding Etos ESG ESG-rapport ESG-kommunikation E-mail marketing ESG-rådgivning European Sustainability Reporting Standards (ESRS) EU-taksonomi EU Green Deal

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.