Tilbage til oversigten

Dummy

En dummy er en foreløbig version eller prototype, der fungerer som en erstatning for det endelige produkt. For eksempel kan et bureau oprette en dummy af en annonce, der inkluderer prøvebilleder og tekst, så kunden kan visualisere layoutet. Når kunden godkender dummyen, går bureauet videre med at rentegne annoncen ved at erstatte prøvebillederne med de endelige billeder og tilføje den færdige tekst.

#CrossMind Comment:

Vi bruger ofte dummies som en del af præsentationen ved et oplæg, for at give en klar fremstilling af det endelige resultat.

Konceptudvikling
Tilbage til oversigten

D

Den Gyldne Cirkel Den røde tråd Dialogmarkedsføring Direct mail Direct marketing Domæne DTP Dummy Digital markedsføring Digitalisering Description tag Dobbelt væsentlighedsanalyse Designguide Digital bureau

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.