Tilbage til oversigten

Den røde tråd

Den røde tråd refererer til den sammenhængende idé, tone-of-voice eller grundlæggende tanke, der forener alle de enkelte elementer i en helhed. Det er det gennemgående tema, der sikrer konsistens og sammenhæng i kommunikationen og markedsføringen.

#CrossMind Comment:

En af vores vigtigste opgaver er at sikre, at den røde tråd er tydelig og effektiv i alle vores kunders markedsføringsstrategier. Dette sikrer, at de får maksimal synergi og værdi fra deres marketingbudget, og at alle kommunikationselementer arbejder harmonisk sammen for at opnå de ønskede resultater.

Tilbage til oversigten

D

Den Gyldne Cirkel Den røde tråd Dialogmarkedsføring Direct mail Direct marketing Domæne DTP Dummy Digital markedsføring Digitalisering Description tag Dobbelt væsentlighedsanalyse Designguide Digital bureau

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.