Tilbage til oversigten

Cradle to Cradle

Cradle to Cradle er en bæredygtighedsfilosofi og certificeringsordning, der fokuserer på cirkulær økonomi. Den har som mål at designe produkter og materialer, der kan genanvendes uden at miste værdi eller skade miljøet. I stedet for at ende som affald, skal ressourcerne enten indgå i nye produkter eller vende tilbage til naturen som biologiske næringsstoffer. Cradle to Cradle vurderer produkter ud fra fem kategorier: materialernes sundhed, genanvendelighed, vedvarende energi, vandforvaltning og social ansvarlighed.

#CrossMind Comment:

Hos CrossMind ser vi Cradle to Cradle som en værdifuld ramme for virksomheder, der ønsker at integrere bæredygtighed i deres forretningsstrategi. Vores tilgang er at kombinere denne filosofi med stærk kommunikation, så jeres bæredygtige indsats fremhæves tydeligt og autentisk. Vi hjælper med at formidle de komplekse budskaber på en enkel og visuelt engagerende måde, så de skaber værdi for både brand og kunder.

Brandudvikling & Identitet
Tilbage til oversigten

C

CMO Canvas Call to action (CTA) Chatbot CMYK Content Content Management System (CMS) Content Marketing Copyright Corporate Identity Corporate Social Responsibility (CSR) CRM CrossMind Customer Relationship Marketing (CRM) Clickbait CSRD Customer Lifetime Value (CLV) Code of Conduct Cradle to Cradle

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.