Tilbage til oversigten

Corporate Identity

Corporate Identity refererer til det samlede billede af en virksomhed, som opfattes af forskellige målgrupper, herunder kunder, investorer og medarbejdere. Det handler om at skabe en sammenhængende og genkendelig profil, der svarer på spørgsmål som "Hvem er vi?" og "Hvordan ser vi ud?"

En stærk Corporate Identity omfatter:

  • Grafisk Identitet: Dette inkluderer virksomhedens logo, farvepaletter, typografiske skrifttyper og designlinjer. Disse elementer samles i et sæt retningslinjer, der danner rammerne for al visuel kommunikation og markedsføring.
  • Brand Guide: Ofte dokumenteres Corporate Identity i en brand guide, som sikrer en ensartet visuel og kommunikativ tilgang både internt og eksternt.

En konsekvent Corporate Identity hjælper med at styrke virksomhedens brand, skabe genkendelighed og sikre, at alle kommunikationsmaterialer er i overensstemmelse med virksomhedens visuelle og strategiske mål.

#CrossMind Comment:

Vi udarbejder skræddersyede brand guides for at sikre en rød tråd i virksomhedens udtryk og fremtoning. Hvis din virksomhed allerede har en brand guide, sørger vi for, at alle retningslinjer overholdes, så din virksomheds identitet fremstår konsistent og professionel.

Brandudvikling & Identitet
Tilbage til oversigten

C

CMO Canvas Call to action (CTA) Chatbot CMYK Content Content Management System (CMS) Content Marketing Copyright Corporate Identity Corporate Social Responsibility (CSR) CRM CrossMind Customer Relationship Marketing (CRM) Clickbait CSRD Customer Lifetime Value (CLV) Code of Conduct Cradle to Cradle

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.