Tilbage til oversigten

Code of Conduct

Code of Conduct er et sæt retningslinjer, der fastlægger en virksomheds etiske principper og forventede adfærd for medarbejdere, leverandører og samarbejdspartnere. Den omfatter typisk områder som arbejdsmiljø, menneskerettigheder, bæredygtighed og forretningsetik. En tydelig Code of Conduct er med til at sikre, at virksomheden agerer i overensstemmelse med sine værdier og lovgivningskrav.

#CrossMind Comment:

Hos CrossMind ser vi Code of Conduct som et vigtigt redskab til at styrke virksomheders troværdighed og omdømme. Vi hjælper vores kunder med at udarbejde og formidle retningslinjer, der ikke blot opfylder lovkrav, men også bygger bro til deres brandfortælling. Vores tilgang sikrer, at jeres værdier bliver kommunikeret klart og inspirerende, både internt og eksternt.

Ydelser
Tilbage til oversigten

C

CMO Canvas Call to action (CTA) Chatbot CMYK Content Content Management System (CMS) Content Marketing Copyright Corporate Identity Corporate Social Responsibility (CSR) CRM CrossMind Customer Relationship Marketing (CRM) Clickbait CSRD Customer Lifetime Value (CLV) Code of Conduct Cradle to Cradle

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.