Tilbage til oversigten

Clickbait

Clickbait refererer til en metode, hvor man bruger provokerende eller overdrevent fristende overskrifter for at tiltrække klik og trafik til en artikel, video eller webside. Målet med clickbait er at vække nysgerrighed og få brugerne til at klikke på en link ved at skabe en stærk følelsesmæssig reaktion eller undring om, hvad indholdet kunne være.

Clickbait-overskrifter er ofte designet til at være overraskende, sensationelle eller misvisende, hvilket kan føre til højere klikrater men også risiko for at skuffe læsere, hvis indholdet ikke lever op til forventningerne.

#CrossMind Comment:

Selvom clickbait kan være effektiv til at drive trafik, er det vigtigt at balancere teaser-strategier med ægte og kvalitetsindhold. Vi hjælper vores kunder med at finde den rette balance, så de opnår både høj klikrate og positiv brugeroplevelse.

Tilbage til oversigten

C

CMO Canvas Call to action (CTA) Chatbot CMYK Content Content Management System (CMS) Content Marketing Copyright Corporate Identity Corporate Social Responsibility (CSR) CRM CrossMind Customer Relationship Marketing (CRM) Clickbait CSRD Customer Lifetime Value (CLV) Code of Conduct Cradle to Cradle

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.