Tilbage til oversigten

Chatbot

En chatbot er en softwareløsning, der gør det muligt at føre samtaler med dine kunder digitalt. Kommunikation kan enten følge et foruddefineret manuskript eller være baseret på avancerede regler og algoritmer, der dynamisk tilpasser sig kundens input for at levere en personlig oplevelse.

#CrossMind Comment:

Chatbots udvikler sig konstant og vil uden tvivl spille en større rolle i kundeservice fremover. Om en chatbot passer ind i din virksomhed afhænger dog af flere faktorer, som din kundebase og forretningsmodel.

Tilbage til oversigten

C

CMO Canvas Call to action (CTA) Chatbot CMYK Content Content Management System (CMS) Content Marketing Copyright Corporate Identity Corporate Social Responsibility (CSR) CRM CrossMind Customer Relationship Marketing (CRM) Clickbait CSRD Customer Lifetime Value (CLV) Code of Conduct Cradle to Cradle

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.