Tilbage til oversigten

Buzz marketing

Buzz marketing er en strategi, hvor kommunikationen spredes via sociale netværk, både online og offline. Buzz marketing bygger på mund-til-mund anbefalinger, hvor budskabet deles fra person til person. Når denne type markedsføring virker, opfordrer det folk til at anbefale din virksomhed eller dit produkt til venner og bekendte, hvilket skaber øget troværdighed og opmærksomhed.

#CrossMind Comment:

Facebook er et fremragende eksempel på, hvordan buzz marketing fungerer i praksis. Her kan du ramme din målgruppe direkte, når de vælger at "like" din side, og deres netværk ser det.

Tilbage til oversigten

B

Backend Behovspyramiden Big data Below-the-line Benchmarking Blog Blue Ocean Boston Matricen Brand value Branding Briefing Brødtekst Budget Bulk Business-to-business (B2B) Business-to-consumer (B2C) Buzz marketing BuzzWord Barter Brand identitet Brandguide

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.