Tilbage til oversigten

Business-to-Human (B2H)

B2H, eller Business-to-Human, er en tilgang, der bryder med den traditionelle opdeling mellem B2B (Business-to-Business) og B2C (Business-to-Consumer). I stedet fokuserer B2H på at kommunikere direkte til mennesket bag beslutningerne – uanset om de træffes i en virksomhed eller som privatperson. Essensen i B2H er at skabe ægte relationer gennem empati, autenticitet og forståelse for modtagerens behov og ønsker. Det handler om at kommunikere på et menneskeligt niveau, hvor budskaber ikke blot informerer, men også skaber forbindelse og tillid.

#CrossMind Comment:

Hos CrossMind er B2H ikke bare et buzzword – det er kernen i vores tilgang til kommunikation og markedsføring. Vi tror på, at uanset om målgruppen er en virksomhed eller en privatkunde, er det altid et menneske, der træffer beslutningen. Derfor arbejder vi målrettet med at skabe kommunikation, der taler til hjertet såvel som hjernen. B2H handler for os om at forstå mennesker, bygge relationer og skabe værdifulde oplevelser, der driver handling og loyalitet.

Ydelser
Tilbage til oversigten

B

Backend Behovspyramiden Big data Below-the-line Benchmarking Blog Blue Ocean Boston Matricen Brand value Branding Briefing Brødtekst Budget Bulk Business-to-Business (B2B) Business-to-Consumer (B2C) Buzz marketing BuzzWord Barter Brand identitet Brandguide Bluesky Business-to-Human (B2H) Bias

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.