Tilbage til oversigten

Brandguide

En brandguide er et dokument, der fastlægger de retningslinjer og principper, der definerer en virksomheds brandidentitet. Den indeholder alt fra Kernefortælling, Værdier, Mission / Vision, logo-brug, farvepaletter, skrifttyper og tone-of-voice til retningslinjer for brug af billeder og grafiske elementer. En brandguide sikrer, at alle, der arbejder med virksomheden – internt og eksternt – har klare anvisninger til, hvordan brandet skal repræsenteres, så der opretholdes en konsistent og genkendelig visuel og kommunikativ identitet.

#CrossMind Comment:

Hos CrossMind udvikler vi brandguides for at styrke vores kunders brandidentitet og sikre en sammenhængende kommunikation på tværs af kanaler. Vi forstår, at et stærkt brand kræver præcision og konsistens, og vi tilpasser retningslinjerne til den enkelte virksomheds specifikke mål og værdier. Vores tilgang bygger på indsigt i kundens unikke brand og sikrer en brandguide, der både er inspirerende og let at anvende for alle, der arbejder med virksomheden.

Brandudvikling & Identitet
Tilbage til oversigten

B

Backend Behovspyramiden Big data Below-the-line Benchmarking Blog Blue Ocean Boston Matricen Brand value Branding Briefing Brødtekst Budget Bulk Business-to-business (B2B) Business-to-consumer (B2C) Buzz marketing BuzzWord Barter Brand identitet Brandguide

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.