ESG
AD
CMO
API
CRM
DTP
Lix
RGB
ROI
WWW
ESG
X
Tilbage til oversigten

Brand identitet

Brand identitet er den samlede oplevelse og det visuelle udtryk, en virksomhed ønsker at formidle til omverdenen. Det omfatter logo, farver, skrifttyper, tone of voice, værdier og den generelle måde, virksomheden kommunikerer på. En stærk brand identitet skaber genkendelighed og hjælper med at differentiere virksomheden fra konkurrenterne. Den skal afspejle virksomhedens mission, vision og værdier og skabe en følelsesmæssig forbindelse til målgruppen.

#CrossMind Comment:

Hos CrossMind fokuserer vi på at udvikle en gennemarbejdet brand identitet for vores kunder, der passer til deres unikke position på markedet. Vi arbejder med både den visuelle og kommunikative del for at sikre en helhedsoplevelse, der styrker brandets tilstedeværelse og genkendelighed.

Brandudvikling & Identitet
Tilbage til oversigten

B

Backend Behovspyramiden Big data Below-the-line Benchmarking Blog Blue Ocean Boston Matricen Brand value Branding Briefing Brødtekst Budget Bulk Business-to-business (B2B) Business-to-consumer (B2C) Buzz marketing BuzzWord Barter Brand identitet