Tilbage til oversigten

Brand identitet

Brand identitet er den samlede oplevelse og det visuelle udtryk, en virksomhed ønsker at formidle til omverdenen. Det omfatter logo, farver, skrifttyper, tone of voice, værdier og den generelle måde, virksomheden kommunikerer på. En stærk brand identitet skaber genkendelighed og hjælper med at differentiere virksomheden fra konkurrenterne. Den skal afspejle virksomhedens mission, vision og værdier og skabe en følelsesmæssig forbindelse til målgruppen.

#CrossMind Comment:

Hos CrossMind fokuserer vi på at udvikle en gennemarbejdet brand identitet for vores kunder, der passer til deres unikke position på markedet. Vi arbejder med både den visuelle og kommunikative del for at sikre en helhedsoplevelse, der styrker brandets tilstedeværelse og genkendelighed.

Brandudvikling & Identitet
Tilbage til oversigten

B

Backend Behovspyramiden Big data Below-the-line Benchmarking Blog Blue Ocean Boston Matricen Brand value Branding Briefing Brødtekst Budget Bulk Business-to-business (B2B) Business-to-consumer (B2C) Buzz marketing BuzzWord Barter Brand identitet Brandguide Bluesky

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.