ESG
AD
CMO
API
CRM
DTP
Lix
RGB
ROI
WWW
ESG
X
Tilbage til oversigten

Blog

Hvad er en blog?

En blog er en type website, der opdateres regelmæssigt med nyt indhold. Blogindlæg kan dække en bred vifte af emner, fra personlige og politiske tanker til kommercielle emner. Læsere kan kommentere på indlæggene, hvilket skaber en interaktiv platform for diskussion og engagement.

Blogs er et effektivt værktøj for virksomheder, da de tiltrækker følgere med interesse for specifikke emner, produkter eller tjenester. En blog kan også være en værdifuld platform for sponsorer og produktanmeldelser, da en bloggere ofte anses for at være mere troværdig end virksomhedens egen anmeldelse.

#CrossMind Comment:

De følgere, man har på en blog, er der på grund af deres interesse i emnet eller produktet. En blog er også et fremragende medie for sponsorer, da en blogger kan fremvise eller anmelde virksomhedens produkter på en måde, der ofte opfattes som mere autentisk.

Tilbage til oversigten

B

Backend Behovspyramiden Big data Below-the-line Benchmarking Blog Blue Ocean Boston Matricen Brand value Branding Briefing Brødtekst Budget Bulk Business-to-business (B2B) Business-to-consumer (B2C) Buzz marketing BuzzWord Barter Brand identitet