Tilbage til oversigten

Benchmarking

Hvad er Benchmarking?

Benchmarking er en proces, hvor en virksomhed sammenligner sine produkter, ydelser og processer med de bedste i markedet. Formålet er at identificere best practices og lære af branchens førende aktører for at optimere egen performance og opnå konkurrencefordele.

Ved at benchmarke kan virksomheder forbedre deres position i markedet og differentiere sig fra konkurrenterne.

#CrossMind Comment:

At benchmarke mod konkurrenterne er afgørende for at kunne positionere og differentiere sig effektivt – ellers kan det være svært at stå stærkt i markedet.

Tilbage til oversigten

B

Backend Behovspyramiden Big data Below-the-line Benchmarking Blog Blue Ocean Boston Matricen Brand value Branding Briefing Brødtekst Budget Bulk Business-to-business (B2B) Business-to-consumer (B2C) Buzz marketing BuzzWord Barter Brand identitet Brandguide

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.