Tilbage til oversigten

Below-the-line

Hvad er Below-the-line (BTL) markedsføring?

Below-the-line (BTL) refererer til direkte markedsføringsaktiviteter, der fokuserer på en målrettet 1-til-1 kommunikation med forbrugerne / kunderne. Eksempler på BTL-aktiviteter inkluderer direct mail, nyhedsbreve, omdeling af flyers, pjecer, løbesedler, klistermærker, samt kampagner og brochurer placeret på salgssteder eller udvalgte lokationer via bannere og plakater. Andre BTL-tiltag kan være produktdemonstrationer eller prøvesmagninger på travle steder som indkøbscentre, banegårde, gågader og markedspladser.

BTL er en effektiv strategi til at ramme specifikke målgrupper direkte og skabe en personlig kontakt med kunden.

#CrossMind Comment:

BTL er det modsatte af massekommunikation – her handler det om at nå målgruppen direkte og med personlig relevans.

Konceptudvikling
Tilbage til oversigten

B

Backend Behovspyramiden Big data Below-the-line Benchmarking Blog Blue Ocean Boston Matricen Brand value Branding Briefing Brødtekst Budget Bulk Business-to-business (B2B) Business-to-consumer (B2C) Buzz marketing BuzzWord Barter Brand identitet Brandguide Bluesky

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.