Tilbage til oversigten

Barter

Barter er en form for byttehandel, hvor virksomheder udveksler varer eller tjenester uden brug af penge. Det bruges ofte som et alternativ, når kontanter ikke er til rådighed, eller når begge parter ser en gensidig fordel i at bytte ressourcer direkte.

CrossMind Comment:

Vi ser barter som en effektiv metode til at udveksle ydelser med samarbejdspartnere. Det giver fleksibilitet og kan skabe nye muligheder for vækst uden direkte kapitaludlæg.

Tilbage til oversigten

B

Backend Behovspyramiden Big data Below-the-line Benchmarking Blog Blue Ocean Boston Matricen Brand value Branding Briefing Brødtekst Budget Bulk Business-to-business (B2B) Business-to-consumer (B2C) Buzz marketing BuzzWord Barter Brand identitet Brandguide

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.