Tilbage til oversigten

Awareness

Hvordan skaber man awareness for et brand, produkt eller virksomhed?

At skabe awareness for et brand, et produkt, eller en virksomhed betyder at få det "placeret" i målgruppens bevidsthed, helst top-of-mind. Effektiv brand awareness sikrer, at dit brand eller produkt er det første, kunderne tænker på, når de står overfor et køb.

#CrossMind Comment:

Selv det bedste produkt er værdiløst, hvis ingen ved, at du og dit produkt eksisterer. Uden awareness sælger du ikke noget! Effektiv markedsføring og kommunikation er afgørende for at sikre, at dit brand får den synlighed og genkendelse, det fortjener.

Tilbage til oversigten

A

Above-the-line AD AdBlock Afkodning (af budskab) AIDA modellen Ambassadør Ansvar API Approach Attention Augmented Reality (AR) Autokommunikation Awareness AI Chatbot ALT attributter Agil Account-Based Marketing (ABM) Attribution Model Autentisk kommunikation Appelform AntiTabu Animationsfilm

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.