ESG
AD
CMO
API
CRM
DTP
Lix
RGB
ROI
WWW
ESG
X
Tilbage til oversigten

Awareness

Hvordan skaber man awareness for et brand, produkt eller virksomhed?

At skabe awareness for et brand, et produkt, eller en virksomhed betyder at få det "placeret" i målgruppens bevidsthed, helst top-of-mind. Effektiv brand awareness sikrer, at dit brand eller produkt er det første, kunderne tænker på, når de står overfor et køb.

#CrossMind Comment:

Selv det bedste produkt er værdiløst, hvis ingen ved, at du og dit produkt eksisterer. Uden awareness sælger du ikke noget! Effektiv markedsføring og kommunikation er afgørende for at sikre, at dit brand får den synlighed og genkendelse, det fortjener.

Tilbage til oversigten

A

Above-the-line AD AdBlock Afkodning (af budskab) AIDA modellen Ambassadør Ansvar API Approach Attention Augmented Reality (AR) Autokommunikation Awareness AI Chatbot ALT attributter