Tilbage til oversigten

Autokommunikation

Hvad er autokommunikation, og hvorfor er det vigtigt?

Autokommunikation refererer til ekstern kommunikation, der også har en intern effekt. Når en virksomhed kommunikerer et budskab til sine kunder eller målgruppe, påvirker det samtidig de interne medarbejdere. For at sikre, at budskabet er effektivt, skal de ansatte kunne leve op til det, virksomheden præsenterer eksternt.

#CrossMind Comment:

"Det man siger, er man selv!" For at opbygge et stærkt brand er det vigtigt, at kommunikationen til målgruppen er i overensstemmelse med virksomhedens interne kultur, værdier og realiteter. Uanset om virksomheden ønsker at være bedst, billigst, eller mest troværdig, skal den eksterne kommunikation afspejle virkeligheden i virksomheden.

Tilbage til oversigten

A

Above-the-line AD AdBlock Afkodning (af budskab) AIDA modellen Ambassadør Ansvar API Approach Attention Augmented Reality (AR) Autokommunikation Awareness AI Chatbot ALT attributter Agil Account-Based Marketing (ABM) Attribution Model Autentisk kommunikation Appelform AntiTabu Animationsfilm

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.