Tilbage til oversigten

Appelform

En appelform refererer til de retoriske strategier, der anvendes i kommunikation og reklame for at påvirke en målgruppe. De tre klassiske appelformer er ethos, logos og pathos. Ethos bygger på troværdighed, hvor afsenderens karakter og ekspertise skaber tillid. Logos fokuserer på logik og fornuft, ofte gennem brug af fakta og data for at overbevise modtageren. Pathos appellerer til følelser og søger at skabe en følelsesmæssig forbindelse. Ved at benytte den rette appelform kan budskabet tilpasses og skabe større effekt hos målgruppen.

#CrossMind Comment:

Hos CrossMind arbejder vi med appelformer for at skabe målrettet og effektiv kommunikation, der matcher både brandets og målgruppens værdier. Vi analyserer hvilken appelform der er mest relevant for vores kunders budskaber, og skaber herefter kommunikation, der balancerer mellem troværdighed, logik og følelser.

Ydelser
Tilbage til oversigten

A

Above-the-line AD AdBlock Afkodning (af budskab) AIDA modellen Ambassadør Ansvar API Approach Attention Augmented Reality (AR) Autokommunikation Awareness AI Chatbot ALT attributter Agil Account-Based Marketing (ABM) Attribution Model Autentisk kommunikation Appelform AntiTabu Animationsfilm

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.