Tilbage til oversigten

Account-Based Marketing (ABM)

Account-Based Marketing (ABM) er en målrettet marketingstrategi, hvor man fokuserer på specifikke virksomheder eller modtagere i stedet for en bred målgruppe. Målet med ABM er at skabe dybe og målrettede relationer med nøglekunder, som har en høj potentiel værdi for virksomheden.

#CrossMind Comment:

Hos CrossMind integrerer vi Account-Based Marketing strategier i samarbejde med kunder, når vi arbejder målrettet mod specifikke segmenter eller modtagere. Vi bruger ABM til at skabe relevant og vedkommende kommunikation, som rammer plet og øger sandsynligheden for konvertering.

Indsigt & Strategi
Tilbage til oversigten

A

Above-the-line AD AdBlock Afkodning (af budskab) AIDA modellen Ambassadør Ansvar API Approach Attention Augmented Reality (AR) Autokommunikation Awareness AI Chatbot ALT attributter Agil Account-Based Marketing (ABM) Attribution Model Autentisk kommunikation Appelform AntiTabu Animationsfilm

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.