Konceptudvikling
75-års jubilæumkoncept for eksklusivt golfarrangement på Himmerland Resort
I 2001 opstod TripleNine som resultatet af en fusion mellem Esbjerg Fiskeindustri a.m.b.a. og Thyborøn Fiskeindustri. Disse selskaber havde rødder helt tilbage i 1948, da Andelssildeoliefabrikken a.m.b.a. blev grundlagt af 52 lokale fiskere i Esbjerg.
I de tidlige år var virksomhedens telefonnummer 999 og det inspirerede til det nye navn.
I 2013 fusionerede TripleNine med den norske Koppernæs Group og opnåede en position som det førende fiskemels- og fiskeolieselskab i hele Skandinavien under navnet TripleNine Group AS.
Og med den historie fylder TripleNine 75 år i 2023.
Per Gren
Digital invitation og eksklusivt golftøj
I samarbejde med TripleNine udviklede CrossMind konceptet for hvordan gæster digitalt blev inviteret og kunne tilmelde sig arrangementet online, registrere sin DGU-profil og bestille det udvalgte golftøj i den rigtige størrelse.
Der blev desuden udviklet et særligt jubilæumslogo, som blev anvendt på alle elementer i konceptet.
Effektiv digitalisering og stilfulde produkter
TripleNine's mål var at optimere interne processer ved at digitalisere invitation, tilmelding og registrering.
Samtidig ønskede de at udnytte fleksibiliteten i den digitale løsning, herunder muligheden for løbende opdatering af programmet, deltageroversigt og efterfølgende opfølgning på deltagerne.
For at styrke TripleNine's brandidentitet skulle udvalgte kvalitetsprodukter bære deres logo og det nye 75-års jubilæumslogo.
Målet var at skabe et stilfuldt udtryk, der både matchede golfarrangementet og TripleNine's image.